Flajeri


FLAJERI

Sa flajerima se susrećemo na svakodnevnom nivou. Oni su jedan vid jeftinijeg marketinškog materijala koji bi trebao da bude dostupan širokoj populaciji.

Koriste se u skoro svim granama privrede i predstavljaju najučestaliji štampani materijal koji sadrži većina reklamnih kampanja.



 

 

 

 

 

 

 

 

Osnovna namena flajera je da informiše potencijalnog kupca o uslugama i proizvodima koje imate u ponudi, da mu prenese jasnu informaciju kako može doći do vaše usluge ili proizvoda.

Flajeri sa dobrim dizajnom, pre svega konciznim informacijama se uglavnom čuvaju.

Ukoliko predstavljate novi proizvod/uslugu, možete uraditi u više formata, sa različitim kompozicijama, bojama, a sve u skladu sa vašim brendom, to je jedan vid eksperimenta koji je sigurno dobra odluka.

Rešenje nije odštampati 10 000 flajera ako će 95% završiti u kanti.

Uložiti u takav način komunikacije/reklame je sigurno potez koji će pospešiti rast vašeg biznisa.

ŠTAMPA FLAJERA

U zavisnosti od sadržaja, dizajna kao i ciljne grupe do koje će doći, flajeri se mogu štampati na papirima od 120g do 300 g, na standardnim mat papirima kao i na ekskluzivnijim kunstdrucima koje imamo u našoj ponudi.

Formate koje uglavnom klijenti traže su:

A6 – 105 x 148 mm
A5 – 148 x 210 mm
Ameriken – 210 x 100 mm – trećina A4 papira

Tehnike štampe su digitalna za manje tiraže, kao i ofset štampa za veće tiraže.
Štampa može biti dvostrana i jednostrana.

Rok izrade je moguć danas za sutra, ali ukoliko je nešto hitno, a fajl jednostavniji za izradu, moguće je u istom danu. Naravno sve zavisi od količine.

Kada donosite/pošaljete fajl na štampu, bitno je da imate prepust od 3mm sa svih strana zbog sečenja(tih 3mm se seku) kao i font da pretvorite u krive ukoliko je vektorski fajl ili da nam zajedno sa fajlom pošaljete TTF ili OTF formate fontova koje ste koristili.